+381 21 6612 899, +381 21 421 292

Način prijave reklamacije

Želite da reklamirate proizvod? 

Potrošač može da izjavi reklamaciju na robu koja nije saobrazna ugovoru.  telefonom , pisanim putem (poštom, faksom, elektronskom poštom ) uz dostavu dokumenata kojim se potvrđuje kupovina robe(račun, fiskalni račun, slip ili sl.)
U cilju bržeg rešavanja reklamacije, poželjno je da se reklamacija izjavi na mestu kupovine.

  • Gde mogu prijaviti reklamaciju?

    Reklamacija se izjavljuje na prodajnom mestu gde je roba kupljena ili u sedištu firme u Novom Sadu.
  • Na koji način ?

    Reklamaciju možete podneti lično, telefonom , pisanim putem (poštom, faksom, elektronskom poštom ) uz dostavu dokumenata kojim se potvrđuje kupovina robe(račun, fiskalni račun, slip ili sl.).
  • Savetujemo

    U cilju bržeg rešavanja reklamacije, poželjno je da se reklamacija izjavi na mestu kupovine. 
  • Direktan kontakt za reklamacije

    021 452 707, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

Imate dodatnih pitanja?

Molimo Vas kontaktirajte nas putem e-mail-a ili pozivom na +381 21 452 707, +381 21 6612 899,

Kontakt

  • icon
    Adresa: Bajči Žilinskog 11,21000 Novi Sad, Srbija
  • icon
    Tel : +381 21 6612 899, +381 21 421 292
  • icon
    Radno vreme : Ponedeljak - Petak: 8 - 16 pm

O nama

Metalac Home Market sa višedecenijskom tradicijom poslovanja na tržištu Vojvodine danas je glavni distributer proizvoda Metalac iz Gornjeg Milanovca na tržištu Vojvodine. Pored toga bavi se trgovinom na veliko i malo i robama široke potrošnje iz programa Alfa-plam Vranje, MBS, Gorenje, VOX Electronics itd.